Massmord på bläckfiskar

Idag var vi så välutbildade och lattjade omkring på universitetet! Vi dissekerade (slaktade fullkomligt) bläckfiskar och sjöstjärnor. Det var nice. Lydia utförde en mycket komplicerad operation på en stjärna. Nämligen en fettsugning. Ett mycket lyckat ingrepp, må jag säga.

Igår i skolan hade vi projektarbete. Av någon lustig anledning flippar min humor totalt då och jag är som Jim Carrey på crack. (Fast tjej, då). Jag blir sjukt flummig och det hjälper oss inte att komma på någon bra projektidé!

"Men om vi gör en marknadsundersökning av kondomer? Vi testar 1000 st och sen ba okej, det var ju bra! nu har jag lite frågor till dig, på en skala från 1 till fem..."

"Eller, jag vet, jag vet! Vattengympa för dom gamla! Dom har ju så tråkigt! Men...nae, dom kommer drunka o dö, det är inte bra..."

"Eller det här då! Man baxar dom stackars barnen på barnsjukhuset, och drar med dom till Ibiza och ba partyyyy! Dom kommer få rehabiliteras i ett halvår, men det vare värt!!"

"Men den är är bäst! Vi åker runt i landet och jämför olika äldreboenden, vi åker runt i en bil sponsrad av Pampers!!!"

Kan någon vänlig själ ge mig lite bra tips? Inte? Snälla?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0