Glad o galen!

Hujedamej, så fort dagarna går när man har roligt! Jag har haft fullt upp hela veckan, och inte tagit mig tid att blogga, men nu jäklar är det helg! Skolan går galant, vi lattjar på! Vårat hemklassrum är mycket hemtrevligt, i vårat stora skåp har vi allt från tandborstar och tandkräm, nagellack, mat, knivar, hårspray och knäckebröd. Hörni, när ska pyjamaspartyt i klassrummet bli av..?

Jag har bestämt mig för att göra en sak. En väldigt permanent sak. Avslöjar senare vad! (Eller, fasen det har jag ju nästan redan gjort..) Åh, vad jag längtar!! Vi gick till detta hemliga ställe i måndags, efter att jag kollat öppettiderna. När vi kom dit och kände på handtaget, satt det fast. Hoppsan, det var visst inte tisdag som jag trott hela dagen..hehe. Vi återvände i torsdags, och då fick jag veta att jag kunde komma på drop in, direkt hoppade det ut en smart kommentar; "Hur bokar man tid till det då?" Öff, jag måste verkligen skärpa mig!

På fysiken igår pratade vi om strålning och sånt där kosmiskt grejs. Jag har hört att om man går runt med mobilen i fickan under låång tid, kan strålningen göra att man riskerar att inte kunna få barn när man blir äldre. (Hej och hå, jag känner mig inte orolig, nejdå.) Vi hade en strålningsmätare och jag kom på den briljanta idén att mäta mobilens strålning! Det var inte alls mycket, hallelujah! Sen sa läraren att den inte mäter sådan typ av strålning. Partypooper.

Make love, not war! HEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0