GE MIG BLOD!!

Tillbaka i skolbänken igen, grymt kul att få träffa alla sötnosar igen, men inte lika roligt att lära sig om atomernas sexliv...
Jag saknar faktiskt sjukhuset! Spänningen, patienterna...ge mig blod!! (Inte på ett vampyrsätt, dock. Även om jag inte skulle dissa Edward Cullen!)

Vi hade hjärt-lung räddning i skolan igår, det var KUWL. Med en rolig instruktionsvideo,
"ETT-TVÅ-TRE-FYRA, ANNE-ÄR-EN-PARTYMYRA!"

På kvällen begav jag mig mot McDonald´s (stallet). Jag hade hoppträning och fick en lite..bångstyrig unghäst. I början var han halvt omöjlig och bara sprang som en bumbibjörn på koffeinöverskott. När vi började galloppera gjorde han några mekaniska-hingst-rörelser, jag höll mig såklart kvar, och sedan blev han riktigt duktig! Hoppade kombinationerna som en liten gasell! Så söt och duktig!

Usch, dagens tråkiga är att jag var tvungen att tacka nej till sommarjobb på Kolmården. Insåg att det tar för lång tid och blir för långt att pendla. Typ världens roligaste sommarjobb, men får hoppas på att jag får napp någon annanstans!

Nu ska jag dansa med Benjamin Skelett på omvårdnaden!

Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0