En av de bästa dagarna i mitt liv!

Sov länge, [schöewnt], sedan upp och hoppa och bege mig mot staden. Hängde ett tag med John, blev lite sen (tidsoptimist, javisst!) så jag fick tokspringa i mina 10cm klackar hela vägen till Cloetta Center, dagens workout, no doubt! Det var en del förskräckta promenerande människor som jag nästan prejade ner, haha. Men att lyckas springa i 120 och skicka sms samtidigt borde belönas med någon slags medalj!

Väl i Cloetta Center mötte jag upp BästaBrudarna! (also known as Eve och Emelie)! Matchen drog igång, och fritz vilket drag! Jag fick helt seriöst orgasm på inledningen, när spelarna kommer in och hela hallen kokade. Bästa känslan! (Nåja, en av dem..) Första delen av matchen var väldigt seg, de flängde runt som yra höns och känslan försvann lite, men sedan i andra delen! Woho! 3 mål och vilket drag! Helt sjukt! Vändningen kom med straffen, jag hoppade på Eve och gav henne ett antal blöta pussar, höhö!

Efter en grymt värd match tog vi hockeybussen till Royal Arms, riktigt nice! Var där ett tag och hängde med klacken :D
När vi kände oss redo gick vi (japp, mina fötter kändes som ballonger) till Skylten för att kolla Rockkarusellen! Tyvärr missade vi Failing December, grabbarna träffade vi ändå! :D Emelie fick se sin älskade frontfigur (helt okontaktbar, hahaha!) och jag måste bara säga en gång till, Emelie, du är BÄST!!! (ganska internt så slösa inte hjärnceller på att fundera varför, eller vad säger jag? Hon är bäst på alla sätt!)

Sen bege sig hemåt och kolla lite mera Vänner, har kommit en bit på marathonet ^^ Däckade ganska gött i sängen efter ett tag, med ett stort leende på läpparna som jag inte kunde tvätta bort tillsammans med sminket.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha kör du också Vänner-maraton? :D Är inne på säsong 5 nu, haha geek ;)

2009-03-08 @ 10:27:33
URL: http://immonens.blogg.se/
Postat av: Eve

Haha, jo det var en sjukt värd kväll. Men jag måste säga att efter ett par öl så började det snurra lite i skallen!:D puss<3

2009-03-08 @ 18:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0