SCOOP! Full rektor på stan!

När vi kom ut från bion i fredags stötte vi på en gammal rektor, ropade hans namn, men fick ingen respons. Jisses, lite för mycket sockerdricka där! Han vinglade framför oss som en full pingvin med glasartad blick. Sedan mötte vi upp lite polare men när de skulle dra mot krogsvängen knallade vi mot resecentrum, och där på en bänk satt Förfriskade Rektorn! Mina scoop-instinkter vaknade och jag tänkte lite diskret knäppa ett kort på honom. Så jag ställer mig ett par meter ifrån och pillar lite oskyldigt med mobilen. Ska precis knäppa av och vad händer inte då, om att blixten lyser upp som en lysmask i ett svart hål. GRATTIS. Men bild fick jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0